Regulamin serwisu
1. Pracownik serwisu przyjmujący sprzęt do naprawy nie ma obowiązku precyzyjnego określenia stanu technicznego, usterek sprzętu i kosztów naprawy. Szczegółowa ocena usterek i stanu technicznego sprzętu dokonywana jest przez serwis w momencie wykonania ekspertyzy. 2. Weryfikacja stanu technicznego i wycena kosztów naprawy standardowo są wykonywane w ciągu 7 dni roboczych. Zlecający nie ponosi kosztów standardowej ekspertyzy, jednak w wypadku rezygnacji z naprawy serwis nie ma obowiązku składać rozłożonego urządzenia. 3. Wycena naprawy ważna jest przez 5 dni od daty wysłania. 4. Podjęcie naprawy następuje po zaakceptowaniu kosztów przez klienta. 5. Standardowy czas naprawy wynosi do 7 dni roboczych od otrzymania decyzji od klienta. W wypadku ograniczonego dostępu do części czas naprawy może się wydłużyć o czym poinformujemy i uzgodnimy termin indywidualnie. 6. W przypadku rezygnacji z naprawy w trakcie jej trwania (po wcześniejszym wyrażeniu zgodny na jej wykonanie) klient zobowiązany jest pokryć koszt części zamówionych przez serwis oraz koszty za czynności wykonane przy powierzonym sprzęcie w czasie od zgody do rezygnacji z naprawy. 7. Na wykonane usługi udzielamy 6 miesięcznej gwarancji. W określonych przypadkach, po pisemnej akceptacji obu stron, czas trwania gwarancji może ulec zmianie. 8. W przypadku niektórych napraw serwis może pobrać zaliczkę na poczet zleconej usługi. 9. Serwis nie ma obowiązku wydawania uszkodzonych części. 10. Serwis zastrzega sobie prawo do odstąpienia od napraw informując o przyczynie odmowy. 11. W przypadku nie odebrania sprzętu po wykonanej usłudze przez okres 30 dni, klient ponosi koszty magazynowania sprzętu w wysokości 3zł + VAT za każdy kolejny dzień przechowywania. 12. Sprzęt nie odebrany z naprawy w ciągu 90 dni od daty wykonania naprawy lub ekspertyzy zostaje zezłomowany w celu pokrycia kosztów. 13. Klient oddając sprzęt do naprawy oświadcza, że przekazywany sprzęt jest jego własnością lub ma pełne prawo do dysponowania nim.
Naprawy gwarancyjne
14. Wykonywane są bezpłatnie z wyłączeniem przypadków określonych w warunkach gwarancji producenta. Naprawy realizowane są ściśle wg wymogów producentów sprzętu. 15. Reklamacje należy zgłosić niezwłocznie po stwierdzeniu wady oraz przed ewentualnym demontażem. 16. Podstawą do rozpatrzenia aktualności i zasadności reklamacji są: – karta gwarancyjna z datą i podpisem sprzedawcy – opis warunków pracy – opis okoliczności powstania wady 17. Serwis zastrzega sobie prawo do odrzucenia nieodpłatnej naprawy w ramach gwarancji jeżeli: – nastąpiła ingerencja w sprzęt osób nieuprawionych do napraw, – sprzęt jest uszkodzony mechanicznie, – stwierdzone uszkodzenie jest wynikiem eksploatacji w sposób niezgodny z przeznaczeniem sprzętu, opisanym w instrukcji użytkownika, – sprzęt jest uszkodzony w wyniku działania siły wyższej lub wpływów środowiskowych, – brak jest wymaganych dokumentów potwierdzających gwarancję producenta (karta gwarancyjna, kopia dowodu zakupu). 18. Dostarczenie towaru do serwisu, powinno nastąpić dopiero po skontaktowaniu się z jego przedstawicielem. 19. Gwarancja nie obejmuje szkód powstałych poza samym wyrobem, a także kosztów wynikających z korzystania usług firm innych niż nasz serwis.
Klauzula informacyjna RODO
W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) Zamawiający informuje Wykonawcę na podstawie art. 13 RODO o tym, że: 1. Administratorem danych osobowych przekazywanych na mocy niniejszej umowy jest Argopompy Sp. z o.o., ul. Nasza 31, 80-180 Borkowo, tel. 58 304 57 13, email: biuro@argopompy.pl. 2. Dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania niniejszej umowy oraz ewentualnie w celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora (a w szczególności: dochodzenia lub ochrony przez roszczeniami mogącymi wynikać z umowy). 3. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (wykonanie umowy) ewentualnie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadnione interesy administratora). 4. Odbiorami danych osobowych będą tylko podmioty uprawnione do odbioru Pani/Pana danych w uzasadnionych przypadkach i na podstawie odpowiednich przepisów prawa, a w szczególności: bank obsługujący Zamawiającego, zaufane podmioty świadczące usługi prawne, informatyczne i tym podobne usługi pomocnicze dla Administratora, Poczta Polska S.A., podmioty realizujące prawo dostępu do informacji publicznej zgodnie z ustawą. 5. Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej; 6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w okresie obowiązywania umowy, a także przez czas niezbędny do realizacji lub ochrony przed roszczeniami z nią związanymi (co do zasady 10 lat), z uwzględnieniem przepisów o archiwizacji obowiązujących jednostkę. 7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu; 8. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem zawarcia umowy, lub podjęcia działań przed zawarciem umowy. Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie przez stromy umowy. 10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.